Suggesties en klachten

Suggesties

Heeft u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn Laat het ons weten per email info goudsekaasshop. nl
Goudse Kaas Shop. nl verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reactie daarom zeer op prijs.

Klachten
Bij Goudse Kaas Shop. nl draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan de afdeling klantenservice. U krijgt altijd binnen 2 werkdagen uitsluitsel over uw klacht.

Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice dan kun u uw klacht richten aan de Manager Klantenservice. Dit kan uitsluitend schriftelijk
Goudse Kaas Shop. nl
t. a. v. Manager Klantenservice
Nobelstraat 10
3846 CG Harderwijk
Nederland

Ook dan krijgt u binnen 2 werkdagen uitsluitsel over uw klacht. Mocht ook deze reactie niet aan uw verwachtingen voldoen dan kun u uw klacht voorleggen aan het Webshop Keurmerk waarbij Goudse Kaas Shop. nl is aangesloten.